"MIS ON LUKSUS?"


Miks on Mercedes-Benzi A-klassi logo suurem kui S-klassi oma?

Mitu protsenti Louis Vuittoni käekottidest on võltsid?

Kuidas jõuab ettevõte staatuseni, kus toote hinna kasvades ka nõudlus kasvab?

2019. aastal ulatus luksuse turg 1,3 triljoni euroni. Mis on nii suure majandusliku jõu eesmärk?

Sõna 'luksus' kasutatakse Eestis tihti valesti ja eksitavalt. Käesolev raamat selgitab luksuse ajalugu, tähendust ja rolli ning toob näiteid luksuse majandussektori tootekategooriatest, brändidest ja turundusstrateegiatest.


Raamatu autor on omandanud luksuse sektori juhtimise magistrikraadi Firenzes ja töötanud luksusbrändidega. Täna kirjutab ta luksuse sektori uudiseid ja uurimusi.





Kui soovid teada, mida see majanduslik jõud tähendab ning endas hõlmab, millised olid 2019. aasta luksuse sektori majandustulemused, millised brändid on kõige edukamad ja kuidas luksus üldse toimib, osta raamat Apollost või võta ühendust! 
 

“On väga võimalik, et luksus on inimese elementaarne vajadus
- viis võitmaks midagi tagasi maailma julmuse vastu.”                                               
Tungate (2009)

 

 

Luksuse sektori uudisteportaal luksus.ee sai alguse juba 2014. aasta suvel.  
Aastate jooksul olen kajastanud nii Eesti kui ka välismaa luksusbrändide ja luksuse kui majandussektori uudiseid, uurimusi ja üritusi. Kuus aastat hiljem, 2020. aastal puhusid maailmas uued tuuled ja nii alustas ka luksus.ee uuelt puhtalt lehelt. Esimene samm oli raamatu "Mis on luksus?" ilmumine.



Aitäh, et oled (endiselt) minuga!


Luksuslikku lugemist!


Marit