Miljonäride tuju sel sügisel

Nagu kõik majanduse valdkonnad, on ka luksus pidanud paari eelmise aasta jooksul kohanema ja  muutuma. Jõukate inimeste hoiakutel on aga silma peal hoitud ning õiget rada minnes on võimalik luksusbrändidel edu hoida või isegi kasvatada.
Ülemaailmne uurimus "Global Luxury Report 2021" tõi välja, et kõige jõukamad inimesed on kriisist suures osas puutumata jäänud. 

Suurt rõhku on pandud kodusele keskkonnale - ostetud on suuremaid maju linnadest eemal, samuti on panustatud kodutoodetesse, kunsti ja ruumidesse nagu jõusaalid, basseinid ja kodukinod. Otsitakse kohta, kus on tulevikus "parem pensionile jääda". Miljonärid usuvad, et nende kinnisvara väärtus on viimastel kuudel suurenenud. 

Kuigi luksuse tarbijatele meelepärane ostlemine välismaal on kannatada saanud, on sellevõrra suurenenud koduriikides ostetud luksustoodete ja -teenuste arv. Oma riigis on vaatamisväärsusi avastama hakanud eelkõige Hiina ja Jaapani jõukad, nendel on ka suurim isu minna uuesti välisreisidele. 

Hea uudis luksuse müüjatele on eesootav pühade periood. Kui 2020. aastal jäid paljudel näiteks jõulud pere seltsis pidamata, siis sellel aastal on miljonäridel kindel plaan pühad lähedaste seltsis veeta ja neid ka hellitada. Ikoonilistel brändidel nagu Chanel, Dior ja Cartier on praegu hea võimalus leida tee kingipakki. 
Luksust nähakse endiselt ka investeerimise võimalusena - tegu on käegakatsutava varaga, mis toob ühtlasi rõõmu.

Luksuse definitsioon on ajas ja ruumis muutuv, nii on ka täna vaja seda kohandada. Miljonäride sõnutsi on täna luksusele mõeldes tegu "health and wealth" ehk jõukuse ja tervise sümbioosiga. Otsitakse vabadust, naudinguid, kvaliteeti ja jätkusuutlikkust. Miljonäride üldine arvamus luksusest on endiselt positiivne ja seda nähakse toetava tegurina 'hästi elatud elu' perspektiivis. 



Eelmine
Aston Martini esimene maastur

Vastused puuduvad

Email again: