Rolls-Royce-i uus brändi identiteet

Rolls-Royce moderniseerib jätkuvalt oma brändi ja selle identiteeti, et jõuda noorema austajaskonnani ja muutuda lihtsalt autotootjast laiemalt tuntud House of Luxury-ks ehk luksusmajaks. 
Rolls-Royce on käsitöö, parimate materjalide ja ikoonilise brändiga luksuse sünonüümiks saanud. Brändi visuaalse maailma uuendamisega hakkas tegelema juhtiv disainiagentuur Pentagram. Uus visuaalne maailm peab suutma nii vanu kui ka uusi kliente köita nii digitaalselt kui ka füüsiliselt. 
Nahka ja puitu meenutav pruun toon on asendatud sügava lillaga, mis on läbi aegade jõukust ja võimu sümboliseerinud. Brändi uus värv saab nimeks Purple Spirit ehk lilla vaim. Sellele lisatakse pikaajalisust ja elegantsust rõhutavat metalset roosat kulda. 

Brändi ikooniliseks saanud topelt-R logo kasutatakse edaspidi vaid hinnalisel loomingul, mis valmib Rolls-Royce-i kodus West-Sussexis, Goodwoodis. 
The Spirit of Ectasy (Ekstaasi Vaim) on muutunud tootja muusaks ja saab nüüdsest suuremat tähelepanu, esindades brändi kui elustiili. 

Tänaseks on brändi klientide keskmiseks vanuseks vaid 43 aastat. Luksusmajaks olemise poole püüdlemine näitab ettevõtte sihtgrupi laiendamist veelgi enam. Olles digitaalselt nähtav ja edastades kindlat sõnumit luksuse kõrgeimast klassist, suudetakse kliendibaasi vaieldamatult veelgi laiendada ja sellega ajaloolise brändi eduteed jätkata. 






Allikas ja fotod: Rolls Royce Press Club
Eelmine
2020. aasta suurim jaht sai merele
Järgmine
Aston Martini esimene maastur

Vastused puuduvad

Email again: