Hublot Inglise kõrgliigas

Šveitsi luksuskellade brändil Hublot'il on hea meel teatada, et ettevõttest saab 2020/2021 hooaja alguses Inglise kõrgliiga ajavõtja ehk Premier League Official Timekeeper.
Hublot'i ajalooline ja nüüdseks kõikjale levinud kohalolek jalgpalli maailmas muudab selle Premier League’i ideaalseks partneriks. Inglise kõrgliiga meelitab kohale maailma parimaid mängijaid ja treenereid ning igas maailma otsas leidub palju fänne, kes naudivad selle jälgimist.
20 meeskonnaga matše on võimalik vaadata ÜRO poolt tunnustatud maailma 193 riigist 188-st ehk seda võib vaadata 880 miljonit leibkonda. Uuringufirma Nielsen Sports andmetel on Premier League'i kumulatiivne ülemaailmne publik 3,2 miljardit inimest, mis teeb sellest maailma kõige vaadatuma jalgpalliliiga.
Hublot ei olnud mitte ainult esimene luksusbränd, kes investeeris jalgpalli, tehes 2006. aastal koostööd Šveitsi rahvusmeeskonnaga, vaid nüüd on ettevõttel üks suurimaid portfelle kogu spordiala ulatuses. Hubloti partnerlus hõlmab rahvusvahelisi, Euroopa, riiklikke, naiste ja klubide võistlusi, samuti legendaarseid mängijaid ja treenereid. See hõlmab ikoonilisi võistlusi, klubisid ja tegelasi nagu FIFA World Cup™, UEFA EURO (meeste ja naiste), UEFA Meistrite liiga (meeste ja naiste) ja Euroopa liiga, Chelsea FC, Juventus FC, SL Benfica, AFC Ajax. Koostööd tehakse ka Pelé, Maradona, Kylian Mbappé, Didier Deschamps-i, José Mourinho ja Alex Morganiga. 

Liiga ametliku ajavõtjana arvestab Hublot iga kohtumise mänguminuteid nii väljakul kui ka teleekraanidel üle maailma. TAG Heuer, kes viimased neli aastat liigaga edukat koostööd tegi, suunab investeeringud järk-järgult oma peamistele sponsorvaldkondadele: mootorispordile ning kiirus- ja täpsusspordile.




Allikas ja foto: PRNewsfoto/The Premier League,Hublot SA
Eelmine
Veebioksjoni uus rekord
Järgmine
100 erakordset Chopard x Kiton käekella

Vastused puuduvad

Email again: