Kenzo tegutseb tiigrite nimel

Sada aastat tagasi elas maailmas 100 000 tiigrit, 2010. aastaks oli see arv 3200-ni kukkunud. Aastaks 2022 proovitakse viimast numbrit kahekordistada, tänaseks on seda suudetud tõsta 700 tiigri näol. Tiigritele tõttab appi ka Jaapani luksusmoebränd Kenzo, kes avalikustas tiigrite populatsiooni kasvuks T-särkidest, pusadest ja kleitidest koosneva kollektsiooni. 
WWF ehk Maailma Looduse Fond ja Kenzo teevad tihedat koostööd valitsuste, kogukondade ja looduskaitsepartneritega, et saavutada looduses elavate tiigrite kahekordistamine aastaks 2022. Juhtumisi on just tiiger Kenzo brändi DNA-ks ja aasta 2022 Hiinas tiigri aasta. 

Iga kollektsiooni kuuluva eseme pealt, mis müüdud saab, annetab Kenzo 10 dollarit tiigrite TX2 nime kandva initsiatiivi heaks. Iga toode on valmistatud 100% orgaanilisest puuvillast, mille on sertifitseerinud ülemaailmne orgaanilise tekstiili standard, ning mis kasutab umbes 88 protsenti vähem vett ja 62 protsenti vähem energiat kui tavaline puuvill.

Kollektsiooni, mis tuleb müügile juba homme, kuulub 18 unisex eset, mille hinnad jäävad 130 ja 420 euro vahele. 


Allikas ja foto: LVMH/Kenzo
Eelmine
Jimmy Choo x Timberland

Vastused puuduvad

Email again: